Veelgestelde vragen

Protocol veelgestelde vragen

Vragen over abonnementen

Hoeveel lessen heb ik nog te goed?

Start de lijfstijl app. Druk op het tegeltje “mijn boekingen”. Selecteer “Laatste 3 maanden”. U ziet nu het overzicht van de laatste 13 weken. Alle gemiste lessen van de laatste 13 weken mag u inhalen. Tel hoe vaak u geweest bent in de laatste 13 weken en haal de gemiste lessen binnen 13 weken in.

*Bent u door sluitingen op last van de overheid een hele tijd niet geweest? En is dat langer dan 13 weken geleden, terwijl uw abonnement wel doorliep? Mail dan even naar info@notimefit.nl.*

Hoe lang loopt mijn abonnement nog?

Start de lijfstijl app. Druk op het tegeltje “mijn boekingen”. Druk op “mijn boekingen” en selecteer “Producten”

Mag ik gemiste lessen inhalen?

Personal Training – Als u 12 uur vooraf afgemeld heeft, dan heeft u het recht om uw gemiste les in te halen

Personal Duo Training – Als u 12 uur vooraf afgemeld heeft én uw duo partner is niet wezen trainen dan heeft u het recht om uw gemiste les in te halen. Indien mogelijk is het aan te raden om samen te verzetten (tot 12 uur van te voren).

Personal Group Training – Als u 12 uur vooraf afgemeld heeft, dan heeft u het recht om uw gemiste les in te halen

Mag ik mijn abonnement pauzeren? U kunt uw abonnement 5 weken per jaar pauzeren in verband met een blessure of vakantie. Wilt u uw abonnement langer dan 5 weken pauzeren? Dan kan dat uitsluitend als we daar persoonlijk toestemming voor geven.

Wat is mijn opzegtermijn?

De opzegtermijn van onze abonnementen is één kalendermaand.

 

Vragen over onze apps

Ik kreeg een melding om mijn voedingsplan aan te passen, maar nu staan mijn calorieën ineens te hoog of te laag. Kan ik dit aanpassen?

Ja, dat kan. Lees hieronder hoe je dat kan doen.

  1. Ga naar de volgende link: No Time Fit – Personal Coaches (virtuagym.com)
  2. Log indien nodig eerst nog in met je emailadres en wachtwoord.
  3. Ga naar “voeding” in het linker menu
  4. Druk in het bovenste menu op “voedingsdagboek”
  5. Druk daarna op (bewerk) wat in het grijs geschreven staat achter “Dagelijks advies”. Pas daarna handmatig het aantal calorieën aan.

Staan er ook gezonde recepten in de voedingsapp?

Ja die staat er in. Om ze te vinden log je eerst in en maak je een voedingsplan aan. Als je al een voedingsplan hebt druk je op het oranje plusje. Daarna druk je op het tabblad maaltijden om alle recepten te kunnen zien.

Hoe kan ik mijn gewicht invoeren in mijn app?

Login in de lijfstijl app. Druk op het tegeltje “Voortgang”. Druk op “gewicht”. Druk daarna op het oranje plusje om een nieuw gewicht in te voeren.

Hoe kan ik een workout voor mezelf inplannen?

Login in de lijfstijl app en ga naar het tegeltje “zoek workouts”. Stel je doel, de tijdsduur, je beschikbare materialen en je niveau. Kies vervolgens een workout die je leuk lijkt. Druk op “start workout” om hem direct uit te voeren of druk op het agenda icoontje naast “start workout” om de workout in te plannen voor later. Selecteer vervolgens op welke dag(en) je de workout in wil plannen en hoe vaak je dat wil herhalen.

Vragen over de Gecombineerde Leefstijl Interventie

Ik kan niet bij de groepsbijeenkomst zijn. Kan ik hem terugkijken?

Ja. Login in de lijfstijl app. Druk op het tegeltje “Leefstijl Cursus” om het materiaal en de opdrachten van alle groepsbijeenkomsten (terug) te vinden.

 

Feedback of klachten

Hoe kan ik feedback geven of een klacht indienen?

Stuur je mail dan naar ruben@notimefit.nl en vraag om het klachtenformulier. Vul het vervolgens in en mail het terug.

Ik heb te maken gekregen met ongewenst gedrag van een coach. Wat kan ik nu het beste doen?

Meld dit dan ook aan ruben@notimefit.nl en vraag om ons klachtenformulier, of schakel een vertrouwenspersoon in via info@perspectief.eu of 0341-438700).