De vruchten van hard werken

Iedereen die bij No Time Fit komt heeft een eigen wens en doel. De een is gericht op resultaat in kilo’s, een ander op het energieniveau en weer een ander op het kracht of uithoudingsvermogen. Dit maakt dat ieder op zijn eigen manier blijvend succes kan behalen.

Marieke van de Vijver-Mullaert

Marieke van de Vijver-Mullaert

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent bij No Time Fit? Ik sport nu een jaar bij No Time Fit en had al lange tijd als doel voor ogen om eens 10 km onder de 40 minuten te lopen. En dat is mij onlangs gelukt bij een 10 km wedstrijd Damme-Brugge-Damme. Daarnaast vind ik het heel belangrijk om zo blessuresvrij mogelijk te blijven, en dat is tot op heden gelukkig ook gelukt. Waarom heb je voor No Time Fit gekozen? Mijn partner Frank sportte al lange tijd bij No Time Fit en was daar altijd zeer tevreden over, daarnaast kende ik steeds meer mensen in mijn omgeving die daar gingen sporten en daar ook zeer tevreden over waren. Ook sprak het me aan dat blessurevrij sporten als belangrijk speerpunt werd genoemd. Wat vind je van onze begeleiding? Ik ben heel blij met de begeleiding, ondanks dat wij met twee komen sporten, met elk een ander doel en andere spiergroepen die we belangrijk vinden, krijgen we allebei gerichte aandacht. Ik vind het ook super dat het zo persoonlijk is, dat ze je kennen en dat als het eens een andere trainer is, deze ook op de hoogte is van wat jij als sporter belangrijk vindt om te trainen. Ook ben ik heel enthousiast over het feit dat ze je echt verder willen helpen en flink hun best doen om oefeningen te bedenken die perfect aansluiten bij de sport die je beoefent of het doel dat je wilt behalen. Is het goed vol te houden? Ja hoor, het is vaak een prima afgemeten afwisseling tussen cardio en kracht en verschillende spiergroepen, waardoor het nooit écht vervelend/pijnlijk wordt, maar wel goed uitdagend blijft. Zou je het anderen aanraden? Ik ben heel blij met het feit dat ik toch heb besloten hier te gaan sporten, dus zou het anderen zeker aanraden. Ik heb lang getwijfeld, omdat ik vond dat ik die oefeningen ook wel zelf thuis kon doen. Ik heb uiteindelijk mezelf een half jaar gegeven om te laten zien dat ik het ook daadwerkelijk thuis zou doen. Maar het ontbreekt helaas aan zelfdiscipline om naast het hardlopen ook nog braaf iedere week krachtoefeningen te doen. Dit hield ik dan eens 3 weken vol en dan verviel ik weer. Nu wij dit doen heb je een vaste afspraak in de week, die staat vast en daar plan je dan ook tijd voor uit. Dan ga je gewoon. En daarnaast is het ook heel prettig dat er iemand is die gerichte oefeningen voor je bedenkt, die ook echt effectief zijn voor het doel wat je wilt behalen en deze ook afwisselend en leuk maakt. Ook houden ze goed in de gaten dat je de oefeningen goed uitvoert en er ook niet te ver in gaat, waardoor de kans op blessures weer zou toenemen. Maar van de andere kant stimuleren ze je ook weer om een stapje extra te doen. En als je al eens een pijntje hier of daar hebt, wordt daar altijd rekening mee gehouden en a la minute de oefeningen op aangepast.
Lees het hele verhaal
Natasja Paridaen

Natasja Paridaen

Het sporten bij No Time Fit is al een aantal jaren onderdeel van mijn ‘sportieve routine’, het houdt me fit en ik voel me er goed bij. De afwisselende workouts afgestemd op persoonlijke doelen zijn wat me nog steeds drijft, al meer dan 7 jaar. De trainingen zijn gevarieerd, ik houd ervan om de grens op te zoeken en door de duur van de workout is het goed vol te houden. Al vanaf het eerste uur lid sinds groepslessen in Sluis werden aangeboden; dicht bij huis en laagdrempelig; 30 minuten per sessie: ideaal! Geen training is hetzelfde en nog steeds komen er nieuwe oefeningen bij. Voor mij is het belangrijk dat de training voldoende uitdaging biedt en vol te houden is. Bij verhindering zijn er inmiddels voldoende alternatieve momenten waarop je alsnog kunt aansluiten bij een groepsles bij een andere trainer: ook dit biedt weer eens afwisseling. In de groepsles is er niet alleen ruimte voor een babbeltje met de personal trainers maar ook met de andere groepsleden. Door de lessen op vaste momenten te volgen bouw je ook met de rest van de groep sportieve momenten op en brengt het ook sociaal contact. De laatste jaren sport ik samen met een vriendin en dit geeft dubbel fun: aan de ene kant dagen we elkaar uit om net dat stapje extra te doen en tegelijkertijd hebben we weer een bijkletsmoment. Dit lukt niet altijd tijdens het sporten, dan gaat onze energie vooral naar de oefening. Maar in de autorit naar Sluis en terug kletsen we gezellig bij. De begeleiding is vooral afgestemd op ieder persoonlijk en dat is fijn; zo wordt ieder op eigen vlak aangemoedigd om een stapje verder te gaan. Persoonlijk vind ik de challenges leuk; ze geven net weer die extra uitdaging  om de oefening vol te houden. Persoonlijke records maar ook records van anderen kunnen net weer motiveren. Ik ben graag in No Time Fit en hoop dit nog lang vol te houden!
Lees het hele verhaal
Bram Casteleijn

Bram Casteleijn

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent bij No Time Fit? Wat heb ik bereikt? Nou mijn antwoord is simpel, want ik heb geen hard streefdoel! Ook nooit gehad. Ik train om fit te blijven en om met 70 jaar mijn basisconditie, maar vooral mijn vitaliteit, op peil te houden. Daarnaast fiets ik graag en kies regelmatig de fiets (dus geen e-bike!!) om van Aardenburg naar Sluis of Oostburg te fietsen. Lekker tempo, genieten van de omgeving. Na bijna zes jaar is mijn conditie beter dan in 2019 toen ik startte. En ik ben kerngezond, de apotheek is voor mij een bijna onbekende plek. Ik ben ook meer op mijn voeding en op een regelmatiger leefpatroon gaan letten. Waarom heb je voor No Time Fit gekozen? Ik kwam bij No Time Fitness door een advies van de ondersteuningspraktijk van de huisarts. Mijn suikerspiegel was net iets te hoog en het cholesterolgehalte zat tegen de grens aan en dan volgen er dramaverhalen over medicatie en de leeftijd. Nou daar doe ik dus niet aan mee en chemische medicatie weiger ik absoluut. Dus ja, dan moet je zelf aan het werk en hierin paste No Time Fit goed. Wat vind je van onze begeleiding? Ik vind begeleid trainen prettig. Ook, wanneer het past, het groepje op woensdagochtend in Sluis en anders kies ik een ander tijdstip. Het zorgt ook voor een ritme in de week en zo met elkaar motiveert mij dat. Ik woon alleen en dan is het belangrijk om bepaalde patronen in je weekschema in te bouwen. Is het goed vol te houden? Ik kan met de woensdagochtend groep goed meekomen, want zoals gezegd, ik tracht elke dag toch wel 30 tot 45 minuten actief te bewegen. In het fysieke vrijwilligerswerk bij Landschapsbeheer Zeeland en in de Tuinen van Groede zijn er ook dagen van 5 tot 6 uur fysiek werk. Ook thuis ben ik redelijk actief bezig. Na een buikwandoperatie in verband met een dubbele en nogal gecompliceerde breuk kan ik eigenlijk weer aan alle oefeningen goed meedoen. Een typische sportman ben ik nooit geweest en elk nadeel hep zijn voordeel, zou wijlen Johan Cruyff kunnen zeggen. Ik merk daardoor weinig van de leeftijd, ik kan niet zeggen dat er veel verschil is met toen ik 25 was of nu 70 jaar. Gelukkig ben ik van grotendeels zittend werk en een werkend bestaan in de Randstad verlost en voelt de vrijheid van Zeeuws-Vlaanderen waar mijn oude familiewortels liggen, nog steeds als een langdurige vakantie! Zou je het anderen aanraden? Ja, ik zou het zeker anderen aanraden, maar in deze regio komt er niemand uit mijn vrienden- en kennissenkring voor in aanmerking en rond Goes werkt het toch anders. Foto: Op de TOP! Ja, de Patscherkofel bij Innsbruck in de regen, augustus 2025.
Lees het hele verhaal
Mariëtta Groen-Landa

Mariëtta Groen-Landa

Wat heb je bereikt sinds je gestart bent bij No Time Fit? Ik ben sinds ik gestart ben 15 kilo afgevallen. Ik moet wel eerlijk bekennen dat de eerste 7 kg best vlot ging, maar toen de overgang bij mij echt heftiger werd leek het wel of de kilo’s er aan bleven komen. Tot ik vorig jaar na de vakantie op de weegschaal ging staan en echt dacht nu moet er wat gebeuren. Met gewoon minder eten en sporten kwam ik er niet. Ruben heeft mij tips gegeven met de voeding maar ik merkte dat ik toch nog wat extra’s moest doen. Met minder koolhydraten te eten en geen alcohol meer te drinken heb ik het tij kunnen keren. Daarnaast merkte ik door de trainingen bij no time fit dat ik niet alleen fitter werd maar ook sterker werd. Door de krachttraining zie ik nu ook dat ik weer meer kan eten en ook de koolhydraten weer kan opvoeren zonder dat ik aankom. Van de alcohol blijf ik nog steeds af, niet dat ik veel dronk maar ik ben nu zover dat ik ondanks dat ik af en toe dat wijntje wel mis niet van plan ben weer alcohol te drinken. Waarom heb je voor No Time Fit gekozen? Het leek mij een mooie inpasbare manier om bij mijn drukke leven toch aan sport te doen. Een reguliere sportschool past niet bij mij. Vaak zijn die druk en voel ik mij als 50 plusser tussen meestal veel jongeren niet echt thuis. Bij no time fit kun je alleen met twee of met maximaal 6 mensen trainen onder deskundige leiding. Daarnaast krijg je digitaal via apps de mogelijkheid thuis ook oefeningen te doen. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat daar bij mij nog wel verbeterpotentieel zit want naast de reguliere geboekte trainingen doe ik dit maar heel af en toe. Meestal kies ik voor een wandeling met de hond en dat is ook prima lijkt mij. Wat vind je van onze begeleiding? Heel goed. Er wordt altijd gevraagd of het goed met je gaat of je misschien ergens last van hebt. Op basis daarvan wordt de training wel of niet aangepast. Als je er voor wilt gaan zullen ze je zoveel mogelijk stimuleren om je te challengen. Dat spoort aan om nog harder te werken. Althans zo werkt het bij mij. Ik word steeds fanatieker en probeer telkens mijn grenzen te verleggen en dat komt mede ook door de aanmoediging van de trainers. Is het goed vol te houden? Jazeker. Doordat het maar een halfuurtje is ben je er niet zoveel tijd mee kwijt. Daarnaast zijn de lessen heel gevarieerd en nooit hetzelfde wat het ook afwisselend en leuker maakt. Zou je het anderen aanraden? Ik kan het iedereen aanraden. Het is kleinschalig, persoonlijk  en je sport in een leuke sfeer.
Lees het hele verhaal
Nico Moskie

Nico Moskie

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Ik ben meer gaan bewegen (wandelen), op de hometrainer thuis gaan fietsen en gaan sporten bij No Time Fit. Tevens ben ik anders gaan eten waardoor ik in 6 maanden zo’n 30 kilo ben afgevallen. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Ik was bij de dokter voor een jaarlijkse controle en ik gaf haar aan dat ik niet tevreden was met mijn gewicht. Ze gaf aan dat ze mij wel wilde doorverwijzen om mee te kunnen doen aan de Gecombineerde Leefstijlinterventie. Ik was nogal sceptisch hierover maar wilde het toch wel gaan proberen, dit bij No Time Fit in Breskens. Wat vind je van de begeleiding? Ik kreeg een goede uitleg van de coach die vertelde dat ik meer zou kunnen gaan bewegen, sporten en het eetgedrag zou kunnen aanpassen. Na goed overleg besloten wij dat ik tussen de 5000 en 7000 stappen per dag zou gaan wandelen en dat ik 10 kilometer op de hometrainer zou gaan fietsen per dag. Ik zag het nog niet direct zitten om mijn eetgewoonten aan te passen. Maar de coach haalde mij toch over om mee te doen met de Lijfstijl en Food app. In deze food app kun je goed bijhouden wat je aan koolhydraten, eiwitten en vetten eet per dag. Ook kun je elke maand deelnemen aan de leefstijl cursus die in Oostburg wordt gehouden, met diverse wisselende onderwerpen. Door de geweldige begeleiding ben ik voortvarend aan de slag gegaan. Is het goed vol te houden? Door goed te gaan bewegen en te sporten begon ik het leuk te vinden. In de food app vul ik goed in wat ik eet en drink per dag, dat was een openbaring. Ik wist niet goed waar overal veel calorieën, vetten, koolhydraten en eiwitten in zaten. Door het invullen word je veel bewuster en ga je automatisch toch je eet- en drinkgewoonten aanpassen. Ik dronk wel eens een tripel biertje maar daar zitten zo’n 300 calorieën in en in Brugse Zot Sport slecht 135. ’s Morgens starten met een magere yoghurt i.p.v. van 3 goed belegde boterhammen. Ook tussen de middag een lekkere groente of kippensoep i.p.v. 4 goed belegde boterhammen en ’s avonds bijvoorbeeld geen aardappels maar wel veel groente en een stukje vlees. Het is zeer goed vol te houden mede doordat je er plezier in krijgt en ziet dat het je resultaat oplevert. Zou je het anderen aanraden? Je moet het natuurlijk wel zelf doen en ook willen dat je afvalt, meer beweegt en meer sport. Dan komt het resultaat vanzelf, zeker met de goede begeleiding bij No Time Fit. Natuurlijk zou ik dit iedereen aan willen raden.
Lees het hele verhaal
Marjan den Hamer

Marjan den Hamer

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Ik ben begonnen met de GLI in 2022. Tijdens de 2 jaar begeleiding ben ik ruim 30 kilo afgevallen. Toen ben ik een andere weg ingeslagen en heb ik in juni 2024 een maagverkleining ondergaan via de obesitas kliniek, maar daar miste ik de persoonlijke begeleiding en het sporten bij No Time Fit. Dus toen ben ik weer terug contact gaan zoeken bij Ruben en ben ik weer gestart met het GLI met sporten erbij. En inmiddels ben ik in totaal 65 kilo afgevallen! Waarom heb je voor de GLI gekozen? Ik zat niet lekker in m’n vel, was te zwaar. Ik woog inmiddels 160 kilo en was niet gelukkig met mezelf, en wist: dit ga ik niet alleen redden. Dus via de huisarts heb ik een verwijsbrief gekregen voor GLI zodat ik begeleiding kreeg met het opnieuw zoeken naar een gezonde leefstijl. Wat vind je van de begeleiding? Super goed. De persoonlijke aandacht is gewoon heel fijn. De 1 op 1 gesprekken met Ruben zijn heel fijn en dat het sporten in kleine groepjes is, zodat je tijdens het sporten genoeg begeleiding krijgt om de oefeningen goed uit te voeren. Is het goed vol te houden? Jazeker. Het sporten is maar 30min per keer en is dat goed vol te houden. Het is eigenlijk altijd wel gezellig om zo in een klein groepje te sporten. De tijd is altijd zo voorbij. Zou je het anderen aanraden? Ja, als je begeleiding nodig hebt, echt een stok achter de deur, dan zou ik het iedereen aanraden, want die had ik echt nodig die stok achter de deur om niet terug te vallen in m’n oude patroon.
Lees het hele verhaal
Ko Roofack

Ko Roofack

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Ik ben met de GLI gestart in augustus 2024 toen mijn gewicht 122,5 Kg was (180cm lang dus BMI niet goed). En ik wist dit kan NIET zo verder, ik moet iets doen! Deze morgen (19/3) woog ik 107 kg, dus ruim 15 kg is eraf in 7 maanden en ik wil graag naar de 100 kg in de komende 1/2 jaar. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Naast GLI ben ik gaan lopen (niet hardlopen), zwemmen, fietsen en sporten bij No Time Fit. De begeleiding die je daar krijgt vind ik enorm: gesprekken (GLI) en personal training (daar kies je voor). Ik weet van mijzelf en heb dit verschillende keren meegemaakt dat ik na een bepaalde tijd afhaak omdat het saai wordt… altijd hetzelfde en dat is het bij GLI NIET. Wat vind je van de begeleiding? Perfect… Tijdens personal training krijg ik een-op-een begeleiding van een trainer in dit geval is dat Roderick, waarmee ik heb besloten mee te gaan werken. Roderick bereidt mijn trainingen voor, instrueert mij tijdens de training en evalueert mijn resultaten. Daarnaast heb ik om de 2 maanden een gesprek met Ruben die mij begeleidt in mijn sport maar ook in mijn voeding. Kan ik niet dan kan ik Cassie bellen, die in no time een ander tijdslot boekt. Is het goed vol te houden?  Dit is natuurlijk relatief. 51% moet van jezelf komen komen; je moet er zelf achter staan als je denkt dat GLI het gaat doen voor je dan heb je het mis. Het is natuurlijk extra motiverend als je na verloop van tijd het resultaat ziet. Zou je het anderen aanraden? Altijd, als je iets aan je gezondheid wil doen! In het verleden keek ik er niet naar, ik had een stress volle kantoor job, die niet altijd 8 uur duurde. Echt niet goed voor je gezondheid… tijd nemen om te sporten en verstandig eten is heel belangrijk en GLI kan je daarmee helpen.
Lees het hele verhaal
Kathleen Meulemeester

Kathleen Meulemeester

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent bij No Time Fit?  Mijn doelstelling was om mijn spieren te versterken. Nu na bijna 2 jaar bij No Time Fit merk ik duidelijk dat mijn been-, arm- en buikspieren veel sterker zijn geworden. Dit alles heb ik bereikt zonder over mijn grenzen te gaan. Mijn conditie is ook sterk verbeterd.  Je merkt als je eens een tijdje niet kan gaan je snel terug op je vroegere niveau zit. Het is ook een moment waarop je de focus op jezelf legt en niet aan de dagelijkse dingen denkt, even “me time”. Een extraatje is dat ik het ook nog eens supergraag doe en er tijdens de training leuk sociaal contact is. Waarom heb je voor No Time Fit gekozen? Ik heb op internet gezocht en de website bekeken. Na een proefles wist ik dat dit iets voor mij kon zijn. De verschillende formules bieden de mogelijkheid iets te kiezen dat bij je past. Ik vond het zelf laagdrempelig en koos voor de groepslessen. Wat vind je van onze begeleiding? Elke begeleider heeft zijn eigen stijl, wat zorgt voor afwisseling. Na bijna 2 jaar ontdek ik nog steeds nieuwe oefeningen. Iedereen is professioneel, vriendelijk en waar nodig worden de oefeningen op maat aangepast. Is het goed vol te houden? Ik kom tweemaal per week en dat is goed te doen. Er zijn verschillende momenten waarop je kan inschrijven en daardoor kun je het mooi verdelen. Via de app kun je ook ruim vooraf je planning maken. Het gaat ook maar om een halfuurtje tijd dat je moet vrijmaken.  Het is voor mij een moment geworden waar ik naar uitkijk. Zou je het anderen aanraden? Zeker. Het is leuk om op deze manier aan je gezondheid te werken.
Lees het hele verhaal
Marcia Verschoore – Pielaet

Marcia Verschoore – Pielaet

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Sinds ik in februari dit jaar ben begonnen aan het GLI-programma ben ik 9 kg afgevallen en heb ik meer energie en conditie gekregen. Zo ben ik in september naar Sevilla geweest op city trip en heb ik de Gibraltar toren beklommen. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Ik heb voor de GLI gekozen omdat ik een stok achter de deur nodig had om aan mezelf te werken. Zonder dat ik het gevoel had dat er over me schouder werd mee gekeken betreft het eten. Ik wilde het afvallen dicht bij mezelf houden door kleine dingen aan te passen zodat ik het langer vol hou. Wat vind je van de begeleiding? Ik ben heel blij met de begeleiding die ik krijg zowel via de coaching gesprekken bij Maud en Ruben als bij de krachttraining. Maud en Ruben denken echt met je mee van hoe je door kleine aanpassingen toch iets kan wijzigingen in je voeding om je op de goede weg te houden. Roderick geeft goede begeleiding tijdens het sporten door op de kleine dingen te letten waardoor het net een beetje zwaarder (of uitdagender) wordt om je oefeningen te doen. De gezellige gesprekken die ondertussen worden gevoerd maken het dan weer luchtig en is de les zo voorbij. Is het goed vol te houden? Ik heb zelf geen problemen met het volhouden met dit programma. Dit heeft te maken omdat het op een luchtig manier gedaan wordt. Als ik voor mezelf zie wat ik allemaal bereikt heb in deze periode geeft me dat extra motivatie om door te gaan. Zou je het anderen aanraden? Ja ik zou het zeker iedereen aanraden die op een laagdrempelige manier aan zichzelf zouden willen werken.
Lees het hele verhaal
Frank Adegeest

Frank Adegeest

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Sinds ik gestart ben medio maart 2024, ben ik al 16 kg afgevallen en zit ik weer goed in mijn vel. Bovendien heb ik weer een sport- en bewegingsritme wat me weer veel energie geeft. Alles gaat weer een stuk gemakkelijker. Ik ben weer baas over mezelf. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Ik ben op aanraden van de huisarts in contact gekomen met GLI. Ik zat ik een negatieve spiraal waar ik zelfstandig niet meer uitkwam. Ik ben inmiddels 62 jaar, drukke baan, veel reizen, veel uit eten, het glaasje wijn en weinig beweging. Ik kreeg last van overgewicht en een maag- en navel breuk. Het werd alleen maar slechter. Lijfstijlaanpassing was de duidelijke boodschap. Zonder dat zou het er echt niet beter op worden. Wat vind je van de begeleiding? Bij het eerste gesprek met Roosmarijn was er direct vertrouwen. Bij elk gesprek is er veel persoonlijke aandacht en een luisterend oor. Bovendien werd er direct op afspraak 1 een realistisch actieplan afgetoetst en opgesteld. Roosmarijn heeft toen een plan opgesteld met een combinatie van voedingsadvies en beweging. De doelstellingen van dit plan gaan keurig in overleg en zijn aan de hand van mijn ervaring goed haalbaar. Tijdens de opvolging worden doelstellingen en voedingsadviezen bijgesteld. De brochures met voedingsinformatie zijn een eye-opener, duidelijk en helder. Omdat GLI en het fitnesscentrum in hetzelfde pand zitten was de afspraak met de fitnessbegeleider snel gemaakt! Wat bovendien goed werkt is het overzicht met actiepunten dat ik samen met Roosmarijn opstel. Dat geeft goede doelen en een leidraad naar het volgende gesprek. Is het goed vol te houden? Voor mij persoonlijk is het goed vol te houden. Bij mij was er vrij snel resultaat in de vorm van gewichtsverlies en energiewinst. Aangepast eten kan net zo lekker zijn! De mensen van het fitnesscentrum hebben een schema gemaakt dat bij de persoon past. Ik heb wel een knop moeten omzetten. Normaal plande ik mijn leven rond mijn werk. Nu plan ik mijn werk rond mijn gezin en mijn leven. Recentelijk heb ik een gebroken been gehad en 6 weken in het gips gezeten. Met een aangepast fitnessschema heb ik gewoon kunnen doorgaan. En met resultaat! De app met voedingsinfo en trainingsresultaten ervaar ik als een zeer goed hulpmiddel. Meten is weten, gissen is missen. Zou je het anderen aanraden? Aan de hand van mijn eigen ervaring wil ik het anderen zeker aanraden. Luister naar je lichaam en neem medisch advies ter harte! Zelfstandig lukte het mij niet om een negatieve spiraal om te buigen naar een positieve spiraal. Ik weet nu het verschil tussen “toen” en “nu”. Ik snap dat sommige mensen er misschien tegen opzien. Maar dat duwtje van GLI heeft bij mij wonderen verricht en mij ook gemotiveerd om straks zelfstandig met mijn nieuwe leefstijl door te gaan. Grote dank aan GLI!
Lees het hele verhaal
Jessica Deij

Jessica Deij

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Allereerst waar ik enorm trots mee ben is dat ik 12.5 kilo ben afgevallen. Ik ben begin september 2023 gestart met GLI en 2x per week een groepsles. Mijn conditie is veel beter, ik slaap veel beter en weet dat ik keuzes moet maken, doordat ik de calorie tracker bijna elke dag invul. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Ik zocht begeleiding om mijn motivatie terug te vinden voor te sporten en coaching voor mijn eet- en vooral alcoholpatroon. Ik was nog een dagelijkse alcohol drinker en ik had een stressperiode vorige zomer wegens verhuisplannen, waardoor ik heel veel nachten wakker heb gelegen. Had geen zin om wat actiefs te doen. Ik heb allergisch astma. Ik moest een schop onder mijn gat hebben. Ik stuurde eind augustus een mail naar No Time Fit, om informatie en zo gezegd zo gedaan. Leuk intake gesprek met Marnick, daarna nog een proefles, amai wat heb ik die week daarna afgezien, zoveel spierpijn. Er was No Way Back, NO Excuses, de knop was om. Wat vind je van de begeleiding? Ik was gelijk eigen aan de coach, Maud mijn steun, ik mag haar altijd appen als ik een terug val voel aankomen. Bij elke evaluatie gesprek, ga ik een stapje vooruit, we bekijken de obstakels, wat kan ik nog beter doen. Hoe ga ik om met bepaalde trickers, dat is in mij geval een wijntje drinken. Ik ben ook heel eerlijk geweest… dat moet je wel zijn want anders hou je je zelf voor de gek.  Een luisterend oor is zo fijn. Is het goed vol te houden? Ja, als je eerlijk naar je zelf bent en je houdt je calorie tracker elke dag bij, dan is het zeker goed vol te houden. Ik ben wel wat meer gaan sporten/bewegen. zodat ik wel elke keer in een calorietekort kom.  2x per week een groeples, ik kom zoveel mogelijk op de fiets (IJzendijke-Breskens). Ik doe thuis nog een fitness workout en een Body en mind les en elke week nog een wandeling van minimaal 9km. Zou je het anderen aanraden? Ik raad het iedereen aan. Het is zo gezellig zeker de groepslessen, dat vind ik zelf. Elke keer een verrassing wie komt er sporten, welke oefeningen gaan we doen. De wekelijkse challenge is ook een uitdaging. Bootcamp, Suppen, aanrader gewoon doen, je ontmoet altijd leuke personen. Je komt met een lach en je gaat met een lach en ja ook met spierpijn…. I Love It!
Lees het hele verhaal
Sandra de Wispelaere

Sandra de Wispelaere

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Ik ben in maart 2022 gestart met de GLI en 2 jaar later ben ik 20 kg afgevallen. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Ik heb op 10 jan. ’22 een hartinfarct gekregen, dat was behoorlijk schrikken, en kreeg hartrevalidatie. Omdat je maar 20 beurten vergoed krijgt van het ziekenfonds en ik 2 beurten per week gebruikte was ik vlug door mijn hartrevalidatie heen. Ik vroeg mijn hartverpleegkundige en hoe moet het nu verder, nu ben ik zo aan het sporten begeleid en dit stopt nu? De hartverpleegkundige heeft mij op het spoor van de GLI gezet, ik had er zelf nog nooit van gehoord. Ik kwam door mijn hartinfarct en overgewicht zo ie zo in aanmerking hiervoor. Dus via de huisarts ben ik bij Maud gekomen. Ik moest echt bereid zijn om er serieus wat aan te willen doen. Nou dat was ik wel na het hartinfarct dat ik gekregen had (52 jaar). Wat vind je van de begeleiding? Ik ben zeer tevreden over de begeleiding van Maud. Ik zat op dat moment ook bij een diëtiste en zij gaf mij ook adviezen, maar deze waren meer algemeen, en niet speciaal voor mij. De diëtiste zag ook wel dat de kilo’s eraf gingen en vroeg aan mij hoe ik dit voor elkaar kreeg. En toen heb ik de goede begeleiding van Maud en de voedingsapp naar voren gebracht, en toen moest de diëtiste ook bekennen dat die aanpak heel goed werkte. Ik mocht zelfs stoppen bij de diëtiste, en alleen nog met Maud verder gaan. Zo volgde ik ook trouw elke maand de groepsbijeenkomsten, en werkte ik zelf aan mijn eigen bewegingsleefstijl die ook flink omhoogging, door de totale begeleiding van Maud gingen gestaag de kilo’s eraf. Is het goed vol te houden? Voor mij is het wel goed vol te houden, omdat ik graag sport, ik niet rook, en ook geen alcohol drink. Maar ook andere voedingsadviezen en bewegingsadviezen zijn vol te houden omdat het een gewoonte is geworden door de GLI. Zo pak ik op het werk in de Hooge Platen bijna altijd de trap en bijna nooit meer de lift. Heb ik mijn cola gebruik drastische kunnen minderen, en ook dat kan ik goed vol houden. Zou je het anderen aanraden? Als je een steuntje in je rug kunt gebruiken, en het echt wil om een gezonde leefstijl te gaan leven, kan ik het zeker anderen het aanraden.
Lees het hele verhaal
Charlie Verras

Charlie Verras

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Ik heb tot nu toe een betere conditie opgebouwd en ben ook afgevallen op een gezonde manier. Dit was ook mijn doel. Nu is het de bedoeling dit vol te houden totdat ik mijn streefgewicht heb gehaald en/of op een gezond gewicht kan blijven. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Om verschillende redenen. De hoofdreden was mijn gezondheid. Door chronische problemen vond ik het belangrijk om af te vallen en mezelf een beter leven te geven, omdat ik merkte dat mijn gezondheid nogal achteruitging en slecht bleef. Voor mij was dit toch nog een laatste poging om zelfstandig (met minimale begeleiding) af te vallen voor ik zou kiezen voor andere opties zoals een maagverkleining, Wat vind je van de begeleiding? Je doet het werk uiteindelijk natuurlijk voornamelijk zelf. Er is wel mogelijkheid tot informatielessen over gezondheid en leefstijl te volgen, maar hier heb ik tot nu toe nog geen gebruik van gemaakt. Daarnaast is het wel fijn dat de coaches meekijken naar je patroon, of het nu eten is of beweging, en hierbij advies geven of je wel of niet op de goede weg bent. Verder kijken ze ook nog mee wat je eventueel kan veranderen en dan nog efficiënter te werk kan gaan. Is het goed vol te houden? Op het moment vind ik het best lastig. Ik ben wel gelukkig al een stuk afgevallen dan voorheen. En het lijkt erop dat het lukt om dit af te houden. Helaas ben ik vanaf eind november met enorme rugklachten wat meer thuis komen te zitten maar ik hoop binnenkort mijn sportpatroon weer op te pakken en verder te werken aan mijn doelen. Uiteindelijk is het de bedoeling om gezond af te vallen en mijn gezondheid te verbeteren. Liefst zo snel mogelijk maar dat is soms nogal een kluif om aan te werken. Zou je het anderen aanraden? Jazeker, maar wel onder bepaalde voorwaarden. Bijvoorbeeld dat ze ook zelfstandig kunnen werken en nadenken over hoe ze zelfstandig kunnen werken aan hun patronen. De hulp is fijn, maar uiteindelijk gaat het ook om je eigen inzet. Ook is het belangrijk dat men zelf ook hun patronen bijhoudt en verantwoordelijkheid voor neemt. Als je jezelf niet kan aankijken en berispen is het moeilijk om oude patronen te doorbreken en daadwerkelijk te veranderen. Nog een laatste tip! Kijk goed naar jezelf en wat je echt wilt. Bespreek wat je kan met je naasten of je coach en ga na wat voor jou ook haalbaar is. Stel niet te hoge eisen omdat je jezelf anders klem zet en dat zou zonde zijn en je belemmeren in het halen van je doel.
Lees het hele verhaal
Saskia Polderman

Saskia Polderman

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Ik kampte al meer dan 20 jaar met overgewicht en heb in die jaren diverse dieetmethodes geprobeerd, maar dit leverde nooit het gewenste resultaat op. Door ziekte is het voor mij niet mogelijk om te sporten. Dit maakt afvallen ingewikkeld. In overleg met mijn huisarts ben ik in 2022 gestart met medicatie (Saxenda) en met GLI. Sinds ik gestart ben met GLI in april 2022 ben ik 37 kilo afgevallen. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Een voorwaarde om Saxenda te mogen gebruiken is dat je een GLI traject volgt. Op die manier ben ik bij GLI terecht gekomen. Ik had er daarvoor nog niet eerder over gehoord. Wat vind je van de begeleiding? De begeleiding vind ik ontzettend goed. Ik ben gestart met Maud en haar begeleiding heb ik als heel erg fijn ervaren. Door veranderingen in het rooster heb ik op een gegeven Ruben als coach gekregen. En ook zijn begeleiding is erg prettig. Er wordt heel erg gekeken naar wat jouw mogelijkheden zijn. Bij mij zijn die erg beperkt qua beweging, maar evengoed heb ik van beiden waardevolle tips gekregen waar ik wel mee aan de slag kon. Ze kijken met je mee en ze denken met je mee, heel erg fijn. Is het goed vol te houden? Voor mij is het zeker goed vol te houden. Je volgt je eigen koers met de coaching en groepsbijeenkomsten als steun in de rug. Daar kun je al je vragen en alles waar je tegenaan loopt kwijt. De groepsbijeenkomsten zijn ook online te volgen en dat is voor mij echt een uitkomst, dat kost mij minder energie dan naar de bijeenkomsten toe gaan. Zou je het anderen aanraden? Absoluut. Dit traject is voor iedereen te volgen. Omdat het traject wordt aangepast aan jouw mogelijkheden is er voor iedereen iets uit te halen. Dus ook voor mensen die op enige manier beperkt zijn in hun mogelijkheden.
Lees het hele verhaal
Gerrit Jan en Lesley

Gerrit Jan en Lesley

Wat hebben jullie bereikt sinds dat jullie gestart zijn bij No Time Fit? Lesley: Na een paar jaar geblesseerd te zijn aan mijn linker schouder, is mede met de hulp van No Time Fit dit helemaal verleden tijd. Tevens is de balans in spier- en vetmassa weer goed. Gerrit-Jan: Na gestopt te zijn met volleyballen 2 a 3x in de week, en daarna een tijdje niks, heb ik nu weer meer kracht en uithoudingsvermogen. Mijn conditie is daardoor nu weer veel beter en ik blijf zo ook fit. Waarom hebben jullie voor No Time Fit gekozen? Lesley: ik sportte eerst bij Way of Life, maar die stopte toen. Daarna zelf thuis verder gegaan met Bodypump en via youtube. Vervolgens kwam de schouderblessure en durfde ik 2 jaar lang niet veel meer te doen. Via een Facebook berichtje van No Time Fit toch maar eens gereageerd en met Cassie afgesproken om een keer langs te komen. Na de intake en eerste les met Giovanni was ik wel een beetje geschrokken van m’n gewicht en conditie en dus toen meteen beslist om te starten. Tevens kreeg ik goed advies en oefeningen over wat te doen met m’n schouder van Giovanni. Vervolgens ook mijn man Gerrit-Jan overgehaald en zo zijn we met z’n tweeën verdergegaan en sporten we nu sinds een paar jaar iedere week een half uur. Wat vinden jullie van onze begeleiding? De begeleiding is bij verschillende trainers heel goed en fijn. We hebben onder diverse trainers ondertussen gesport en uiteraard heeft ieder z’n eigen trainingsmanier en oefeningen. De laatste tijd hebben we Maud als trainer, die ons iedere week weer weet uit te dagen met Tabata, Pyramide, cardio en gewichten op het programma. De variatie maakt het erg leuk! Is het goed vol te houden? Het is zeker goed vol te houden. We hebben al een lange tijd dezelfde dag en dezelfde tijd, het is dus ondertussen een gewoonte om te gaan en maakt deel uit van de week, net als andere hobby’s. Het is ook maar een half uurtje en in ons eigen dorp, dus super makkelijk. Zouden jullie het anderen aanraden? Zeker! Bij no time fit weten ze echt wat ze doen en helpen ze je daar waar nodig. Als je een poosje dezelfde trainer hebt, dan weet deze ook wat je kan en weet je uit te dagen tot meer. Dit is goed voor je zelfvertrouwen en uiteraard voor het resultaat.
Lees het hele verhaal
Gizella van Giesen

Gizella van Giesen

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Wat ik bereikt heb is in de eerste plaats dat ik mij fitter voel en minder klachten in mijn knie heb. Daarnaast ben ik in totaal 15 kg afgevallen en blijf al 4 maanden op hetzelfde gewicht. Ik ga nog steeds regelmatig sporten maar nu omdat ik het fijn vind om te doen en omdat ik merk dat het goed is voor mijn lichaam. Ik heb nu terug de controle over mijn eetgedrag en daarom ook over mijn gewicht en dat vind ik heel fijn. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Ik heb voor de GLI gekozen op advies van mijn huisarts waar ik hulp gevraagd had rondom mijn klachten. Dit omdat het mijzelf niet lukte gewicht te verliezen waardoor ik ook meer gewrichtsklachten kreeg vooral op de plaatsen waar ik artrose  heb. Ik had echt nood aan ondersteuning en was dan ook blij met de aangeboden hulp. Wat vind je van de begeleiding? Ik vind de begeleiding heel fijn. Al tijdens het eerste gesprek met Ruben voelde ik mij begrepen en kreeg ik gelijk handvatten aangereikt waarmee ik aan de slag kon. Ik wist toen al dat het mij ging lukken omdat ik wist dat er goede ondersteuning was. Ook het gaan sporten waar ik eigenlijk best tegenop zag is heel leuk om te doen. Is het goed vol te houden? Het is zeker goed vol te houden omdat het resultaat geeft en ik heb nooit het gevoel gehad dat ik er veel voor moest laten staan. Het enige dat ik moest veranderen in mijn eetgedrag was gezonder gaan eten en je merkt dan zelf wel wat niet goed voor je is. Het eetpatroon veranderen lukt goed met al de tips die ik van Ruben meegekregen heb. Wat voor mij ook helpend was, is het invullen van de lifestyle beweeg en voeding lijsten. Het is voor jezelf een stok achter de deur dat je weet hoeveel je eet. Noteren maakt je bewust en het helpt je een nieuwe structuur op te bouwen. Ondertussen lukt het mij om zonder te noteren toch mijn schema aan te houden, met ruimte voor op zijn tijd iets extra. Zou je het anderen aanraden? Al bij al ben ik super tevreden met de ondersteuning en het resultaat en zou ik het zeker anderen aanraden. Als je het nodig hebt, maak gebruik van de aangeboden hulp en ga ervoor.
Lees het hele verhaal
Nico de Lezenne Coulander

Nico de Lezenne Coulander

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Een betere conditie en gewichtsvermindering waardoor mijn cholesterolniveau drastisch, mag ik wel zeggen, is verlaagd. Waar ik voor die tijd ook wel met de fiets naar de markt ging en dan puffend en hijgend thuis kwam, draai ik daar nu mijn hand niet meer voor om. En nee, ik heb geen elektrische fiets. Waarom heb je voor de GLI gekozen? In de familie komt diabetes voor. Al enige jaren slik ik, met medeweten van de huisarts, rode rijst gist capsules om mijn cholesterolniveau binnen de perken te houden en jaarlijks vindt er een lab-check van het bloed plaats. Zo ook begin vorig jaar, en om die uitslagen eens door te spreken werd er een gesprek gepland met de praktijkassistente. Zij wees me op mijn BMI dat aan de hoge kant was en verminderde conditie, sinds de coronacrisis werk ik thuis met minder beweging. Ze zorgde voor een afspraak bij de huisarts en in overleg daarmee ben ik aangemeld voor GLI, waar ik begin februari 2022 aan ben begonnen. Wat vind je van de begeleiding? Maud komt heel vertrouwd over. In het afgelopen eerste jaar van het traject meer frequent afgesproken. Ze gaf me het advies om mijn voedingsinname dagelijks bij te houden, gaf voedingstips, bewegingstips en ik ging mezelf wekelijks wegen. Nu in het tweede jaar merk ik ‘de routine’ van deze nieuwe levensstijl. Ik weet wat ik beter wel en wat beter niet kan eten en doen. Is het goed vol te houden? Ik zie me dit traject wel vol te houden, ook erna. Qua voeding is er niet echt veel veranderd ten opzichte van voor GLI: er werd bij ons thuis, we zijn met zijn tweeën, al afwisselend en gezond gegeten (vlees, vis, vegetarisch) met veel verse groente. Ik ben me ervan bewust dat als dit anders zou zijn, bijvoorbeeld als het dieet helemaal omgegooid zou moeten worden en het thuisfront dit niet had geaccepteerd, het volhouden moeilijker of vrijwel onmogelijk zou zijn. Een steun in de rug is altijd fijn. Het dagelijkse ommetje doet me goed, tijdens het lopen luister ik naar een podcast. Ook het bewegen valt prima te combineren met mijn hobby: landschapsfotografie. Ik parkeer dan ergens de auto en ga lopend verder, met een fotorugtas van zo’n 12 kilo met materiaal bij me. Daarnaast ga ik naar de fitness. In het begin 1 keer per week en sinds dit jaar 2 keer. Zou je het anderen aanraden? Ja zeker. Met de kanttekening dat er eerst bewustwording moet zijn dat het anders moet, zonder dramatisch te klinken. Bij mij kwam dit pas na het gesprek met de praktijkassistente en de huisarts. Daarnaast is begrip en steun van het thuisfront, als dat er is, een groot deel van het succes!
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Sandra en Pascal de Buck

Succesverhaal: Sandra en Pascal de Buck

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Samen met mijn man zijn wij in januari 2022 gestart met GLI. We zijn nu een jaar bezig en sinds de start ben ikzelf bijna 20 kg afgevallen en mijn man 16 kg. Wat voelt dat fijn aan! Maar niet alleen het afvallen telt, ook het voelen dat onze spieren sterker worden en het beter kunnen bewegen is belangrijk voor ons. We voelen ons een stuk fitter en gezonder. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Ikzelf ben al een poos aan het “sukkelen” met mijn gezondheid. Nadat ik via mijn werk bij een vitaliteitscoach was geweest begon ik mij te beseffen dat ik gezond oud wil worden. In mijn gedachten zag ik mezelf al als een sukkelaar, die geen stap meer zou kunnen verzetten en helemaal dichtgeslipt zou zitten. Niet echt een vrolijk vooruitzicht toch! Ook mijn twee “versleten” knieën hadden hulp nodig, en dringend! Mijn ogen waren geopend. Ik ben dan ook in “actie” geschoten en heb een gesprek gehad met mijn huisarts. Al langere tijd waren mijn bloedwaarden niet goed, vitamine tekorten, leverfuncties en cholesterolwaarden die niet goed waren en ik zat tegen suikerziekte aan! Mijn man daarentegen heeft ernstige astmaklachten. Zijn longarts vertelde hem al langer dat hij moest afvallen, dat zou ten goede komen aan zijn astma. Wij hebben voor GLI gekozen omdat we hier al meerdere succesverhalen over hadden gehoord. Wij zijn begonnen in de winter, toen het nog corona was! De eerste les gaan wij dan ook nooit meer vergeten, die was buiten en het was erg koud. Maar dat heeft ons niet weerhouden om verder te gaan. Ook mooi meegenomen is het feit dat de leefstijl coaching vergoedt wordt door de zorgverzekeraar. Wat vind je van de begeleiding? De begeleiding vinden wij erg goed. De aanpak is heel persoonlijk, vanaf het eerste gesprek. We worden op verschillende manieren begeleidt. We volgen 1 keer per week een groepsles van een half uur, ideaal! Tijdens deze les komen er verschillende spiergroepen aan bod. De oefeningen worden goed uitgelegd en ook voorgedaan en er wordt zeker rekening gehouden met onze beperkingen. We worden gecoacht door verschillende personen, ieder van hun doet dit op zijn eigen manier, wat voor ons een leuke afwisseling is. De coaches stimuleren ons met hun enthousiasme en complimenteren ons tijdens de training, wat erg positief werkt. Daarnaast hebben we 1 keer per 3 maanden een gesprek met onze coach Ruben, deze volgen wij online. Hij neemt met ons door hoe het de afgelopen maanden is gegaan, wat onze valkuilen waren of zijn en waar we nog beter op kunnen letten. Dit is zeker een stok achter de deur en erg motiverend. Niet alle dagen zijn hetzelfde en soms gaat het wel eens wat minder, maar heel het traject geeft ons houvast om door te gaan, we zijn er nog zeker niet, maar we gaan de goede kant op. Ook krijgen we via de app en de mail updates over voeding, bewegen, slapen enzovoort. Zeker een goede aanvulling. Is het goed vol te houden? Jazeker! Eigenlijk hadden we allebei een hekel aan sporten in een sportschool, maar dit werkt perfect voor ons. We kunnen zelf inplannen via de app wanneer we gaan sporten, wel zo handig gezien mijn man in ploegendienst werkt. Niet hoeven wachten in een overvolle sportschool, maar gewoon op de tijd die je zelf hebt geboekt. En zeg nu zelf, wat is nu een half uur trainen? Maar met een groot effect.Natuurlijk hebben we wel eens momenten dat een van ons geen zin heeft om te gaan, maar doordat we dit met zijn tweeën doen, kunnen we elkaar stimuleren en motiveren. Zou je het anderen aanraden? We kunnen het zeker iedereen aanraden omdat het een mooi traject is, waarin je wordt gestimuleerd om te bewegen en gezonder te eten. Na iedere training  zeggen we tegen elkaar, YES, we hebben het weer gedaan! Op naar een beter een beter en gezonder leven, dankzij No Time Fit.
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Loek van der Heijdt

Succesverhaal: Loek van der Heijdt

Waarom heb je voor de GLI gekozen? Bijna 12 jaar geleden is mijn kleinzoon Lucas geboren. Zijn moeder, mijn dochter Petra, drukte me wel direct op het hart, dat ik in het bijzijn van Lucas niet mocht roken. Dat heeft mij er toe gebracht snel te stoppen met roken. Dus geen 2 á 3 pakjes sigaretten meer per dag. Zero! Naast schone longen had dit echter wel gevolgen voor mijn gewicht. Zeg maar overgewicht! Dat liep ongemerkt op (tot mijn grote schrik) naar ruim 118 kg. Tijdens de corona-periode betekende dit dat ik ook nog tot een risicogroep behoorde. Dat was best zorgelijk. Van de huisarts kreeg ik een verwijsbrief voor een diëtiste om met haar hulp mijn overgewicht aan te pakken. Via haar website schreef ik mij tot twee keer in, maar kreeg geen enkele respons. Om aan háár conditie te werken, heeft Petra zich enkele jaren geleden aangemeld bij “No Time Fit” voor een regelmaat van een wekelijkse fitnes training. Ze vertelde er mij voortdurend heel positief én enthousiast over. Haar bedoeling werd al gauw duidelijk. Doe met me mee pa! Samen is voor mij ook gezelliger en het zal je vast goed bevallen. Zo heb ik voor “No Time Fit” gekozen. In de voetsporen van Petra doe ik nu zo langzamerhand al zo’n half jaar mee. Wat vind je van de begeleiding? Van “No Time Fit” kreeg ik duidelijke uitleg over de verbetering van mijn conditie, maar ook een uitvoerig advies om van m’n overgewicht af te komen. Bij het bestuderen van het voedingsadvies las ik tot mijn verbazing dat in het “GROENE LIJSTJE” voeding, ook ROOMBOTER was opgenomen. Vanaf het eerste begin heb ik dan ook geprobeerd om voor de gezonde voeding te kiezen, maar tevens geprobeerd LEKKER te eten. Het was me wel helder geworden, dat ook de KWANTITEIT een belangrijke factor moest worden bij de verbetering van m’n postuur. GROENTEN stond ook vooraan in het GROENE LIJSTJE. Daar had ik echter weinig mee. Vond er niets aan. Wel hield ik van smakelijke groentesoep. En dat bracht me op het idee om van bijna elke groente,  soep te maken met een goede smaak. Wel een scala van verschillende soepen om dagelijks toch wat anders te eten. Bij extra broodproducten altijd VOLKOREN én roomboter! Is het goed vol te houden? Door afwisselend en lekker te eten en ook door de steeds verschillende oefeningen is het allemaal goed vol te houden. Het enthousiasme van Ruben en Roderick (en mijn dochter) stimuleren daar natuurlijk ook bij. Zou je het anderen aanraden? Natuurlijk! Het is fijn om goed begeleid te worden en zo gezonder en fitter te worden. Dat gun ik iedereen! Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Door zo te doen, fitnestraining naast gezonde voeding, wijst mijn weegschaal nu al minder dan 95 kg aan. Binnen een goed half jaar ben ik dus ruim 23 kilo afgevallen. Verder ben ik m’n dikke voeten en enkels kwijt en kan ik weer normaal op m’n tenen lopen. Ik voel me een stuk fitter en energieker. Dank je wel “No Time Fit”! 1 december 2022
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Theo Rammelaer

Succesverhaal: Theo Rammelaer

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Sinds is gestart ben bij GLI heb ik een nieuwe levensstijl gekregen met als resultaat dat ik vanaf de start in mei al 18 kg ben afgevallen. Het geeft een fijn gevoel dat ik dit volledig op eigen kracht, met de ondersteuning van GLI, heb kunnen bereiken. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Waarom gekozen, daar ik bij de doktersassistente was geweest en via haar een tip kreeg om van een leefstijlcoach gebruik te maken en dit ook nog vergoed werd door CZ. GLI was ook voor mij totaal onbekend. Mijn gewicht en levensstijl kon wel wat verbetering gebruiken. Ook gezien mijn astmaklachten. Wat vind je van de begeleiding? De begeleiding is in 1 woord fantastisch, niks moet en je krijgt zoveel goede informatie om je doel te bereiken. De info die je meekrijgt in een informatie boekje. Hierin staan veel tips wat gezond is en wat minder is en is een goede leidraad. Is het goed vol te houden? Ja, vol te houden is het zeker, daar je nu voelt hoe het met weinig toch een goed gevoel geeft. En nieuwe wereld gaat open. Ik was voorheen niet zo een sporter maar op advies ga ik nu bijna dagelijks 30min. even op de fiets een rondje doen en dat geeft zoveel rust, ook na een dag hard werken. Zou je het anderen aanraden? Ik kan het zeker ieder aanraden. En waarom, omdat we tegenwoordig een levensstijl hebben van een gehaast leven en geen tijd besteden aan sport en onze voeding. Een gezonde voeding is niet moeilijk en als je ziet wat men mag eten sta je daar gewoon versteld van. 1 november 2022
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Marian Blaakman en Jacques Paridaen

Succesverhaal: Marian Blaakman en Jacques Paridaen

Marian Nadat ik was gestopt met werken en mijn levensritme veranderde bleek dat ik steeds zwaarder werd. Niet eens zo zichtbaar waarschijnlijk maar zo voelde het wel en de weegschaal sprak voor zich. Tijdens de proeflessen voelde ik me heel erg fijn en elke keer weer enthousiast bij thuiskomst. Diep gaan in een half uurtje training was en is nog steeds zwaar maar het leverde voor mij toch redelijk snel krachttoename en gewichtsverlies op van ondertussen 14 kg. Na de proeflessen was ik helemaal om! De afwisseling van alle onderdelen/materialen  om vet om te zetten in spierkracht en het aanbieden van oefeningen met gewichten, de grondoefeningen maar ook op de mat. Het is nog nooit saai geweest en door de prettige begeleiding van de trainer ook niet te zwaar. De individuele begeleiding, zeker zoals wij nu met z’n tweetjes sporten is fantastisch. De trainer ziet en spreekt je gelijk aan als je de oefening niet afwerkt zoals het zou moeten. Echter wil ik zeker ook vermelden dat de persoonlijke begeleiding  die ik de eerste jaren van Maud had voor wat betreft voeding maar ook tips, zeker een stimulans was om verder te gaan en grenzen te verleggen. De trainingen zijn goed vol te houden! Wij trainen altijd een half uurtje vroeg in de ochtend en dan gaan we diep maar het geeft ook energie, heerlijk gewoon. Sinds kort heb je zelfs ook de keuze om voor de training een kwartier op de home trainer te fietsen, dan ben je lekker los! Het hele concept is echt een aanrader. Het geeft je  zelfvertrouwen en energie, je voelt je top fit, het is een positieve verandering in je leven! Jacques Ik ben er eigenlijk op een speciale manier mee begonnen. Dit omdat Marian voor een duo training gekozen had, maar er geen geschikte partner gevonden werd, en de toenmalige trainer Giovannie aan Marian vroeg wil Jacques eventueel niet meetrainen, dus mocht ik een paar proeftrainingen meedoen, en dat beviel mij boven verwachting zeer goed, en ben dus definitief begonnen. Ik voel me nu een stuk fitter, en mijn spierkracht in zowel armen als benen is zeker niet afgenomen, zelfs iets verbetert. Ook ben ik nu ongeveer 4 kilo afgevallen, met name een beginnend buikje is helemaal weg, bovendien is de conditie ook beter nu. We hebben nu 5 verschillende trainers gehad, en ik vind ze allemaal op hun eigen manier prima les geven, bovendien zijn er voldoende hulpmiddelen aanwezig in de vorm van gewichten en dergelijke. Wij trainen in de locatie in de “Keure” in Sluis en dat is een enorme verbetering ten opzichte van de oude locatie. We trainen een half uur, zonder problemen vol te houden, van mij zou zelfs drie kwartier mogen. Bovendien is de training zeer gevarieerd, dus verveeld niet. Ik zou het zeker anderen aanraden, ik ben altijd positief enthousiast naar anderen toe over de trainingen bij No Time FIT, en zeg dat ze het maar eens moeten proberen, ikzelf was ook vrij sceptisch toen Marian nog alleen de trainingen volgde, maar ben 180 graden omgedraaid na de proeflessen. 1 oktober 2022
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Elisa Raeman

Succesverhaal: Elisa Raeman

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent bij No Time Fit? Sinds ik bij No Time Dit ben gaan sporten, heb ik bereikt dat ik in een tijdsbestek van acht maanden inmiddels 10 kg ben afgevallen, op een gezonde manier. Ik voel mezelf fit en beter in m’n vel. Het starten bij No Time Fit heeft ervoor gezorgd dat ik naast het sporten bij hen, ook meerdere malen in de week wandel. Door middel van de Food app en begeleiding, heb ik mijn levensstijl omgegooid, waardoor het eten van gezonde voeding nu een gewoonte is geworden. Naast gezond eten, geniet ik altijd nog van een drankje en hapje in het weekend, dit zorgt voor een goede balans en op deze manier is het goed vol te houden. Waarom heb je voor No Time Fit gekozen? Ik werk onregelmatig, waardoor sporten altijd op de laatste plaats kwam te staan. Van uitstel kwam afstel, waardoor ik bijna geen sport uitoefende. Vriendinnen sportte al bij No Time Fit en hebben mij gestimuleerd om mee te gaan, gezien het maar een half uurtje in de week is, zag ik ook geen redenen om niet te gaan. Daarnaast is de personal training met twee vriendinnen fijn, dit geeft wat privacy, niemand die op je vingers kijkt hoe je oefeningen uitvoert. Daarnaast de begeleiding van de coach die je juist nog even wat extra discipline geeft om door te gaan en op een goede houding let bij het uitvoeren van de oefeningen. Wat vind je van onze begeleiding? Tot nu toe goede ervaringen mee. In het begin was het wat zoeken met de voeding, waar ik op moest letten e.d. en de balans in de begeleiding hierin. Inmiddels loopt dat goed en ligt de focus op het half uurtje trainen. Hierbij wordt goed begeleid. Is het goed vol te houden? Ja, zeker omdat ik met twee vriendinnen train. Omdat zij gaan, moet ik van mezelf ook gaan. Daarnaast is een half uur in de week goed vol te houden. Zou je het anderen aanraden? Ja! Zeker om een start te maken als je niet gemotiveerd bent, maar wel wilt afvallen/sterker wilt worden. Het heeft mij meer zelfvertrouwen en een gezonde levensstijl gegeven, waar ik erg blij mee ben! 1 september 2022
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: François van de Broecke

Succesverhaal: François van de Broecke

Wat heb je bereikt sinds je gestart bent bij no time fit? In de 6 maanden dat ik bezig ben zijn mijn rugklachten verdwenen en heb ik het hardlopen en windsurfen weer kunnen oppakken na een klein jaar. Waarom heb je voor no time fit gekozen? Na 2 keer in anderhalf jaar thuis te zijn geweest met serieuze rugklachten werd mij verteld dat krachttraining om het bovenlichaam sterker te maken een goede optie zou zijn. Ook voor de andere sporten die ik doe is het niet verkeerd. De discipline om dit thuis te gaan doen was niet echt aanwezig en om er zeker van te zijn dat de oefeningen goed gedaan worden zocht ik goede begeleiding. Ook bij de diverse behandelende therapeuten waren ze over No Time Fit wel enthousiast. Een gewone sportschool zag ik door het massale niet zo zitten. Wat vind je van onze begeleiding? Hiervoor heb ik voor No Time Fit gekozen zodat er goed  opgelet wordt of de oefeningen goed uitgevoerd worden en de houding goed is en dit gecorrigeerd wordt. Ik heb ondertussen al onder meerdere trainers getraind en bij allemaal word hier goed aandacht aan besteed. Is het goed vol te houden? Ja. Naarmate mijn klachten minder werden zijn de oefeningen ook wat aangepast maar zeker niet te zwaar. De variatie in oefeningen is ook zeer groot. Af en toe eens een uitdagende oefening er tussen vind ik geen probleem. Er wordt voor de training begint ook altijd gevraagd of er klachten of blessures zijn. Zou je het anderen aanraden? Zeker. Als je op een ontspannen manier maar wel met een goede begeleiding wilt sporten ben je hier op de juiste plaats. 1 juli 2022
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Esmee Sparla

Succesverhaal: Esmee Sparla

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent bij No Time Fit? Na mijn Gastric Bypass operatie eind september vorig jaar moest ik 6 weken herstellen voordat ik mocht beginnen met trainen. Eerst 1x een groepstraining per week en vanaf februari 2x een groepstraining per week. Sinds ik gestart ben heb ik mijn spiermassa aanzienlijk kunnen verhogen, ben ik ruim 30kg afgevallen en het voornaamste: ik heb weer plezier gekregen in het sporten en ik mis het als ik een keer niet ben geweest. Waarom heb je voor No Time Fit gekozen? Door de personal training bij no time fit heb ik geleerd hoe ik oefeningen moet uitvoeren, mijn houding verbeterd en mijn grenzen leren kennen. Doordat er altijd iemand is om aanwijzingen te geven en aan te moedigen bereik je het beste resultaat. Dat vond ik belangrijk omdat ik blessure gevoelig ben. Door de begeleiding voelde ik mij zekerder en durfde ik door te zetten. Wat vind je van onze begeleiding? De begeleiding is top! Ook als de groepsles vol zit is er nog steeds de persoonlijke aandacht en ruimte om geholpen te worden. De oefeningen worden duidelijk uitgelegd en alle spiergroepen komen tijdens elke training aan bod. Is het goed vol te houden? Absoluut! Ik was voorheen echt geen sporter en zag er altijd tegenop maar het is laagdrempelig doordat het in tijd maar 30 minuten is, maar wel 30 effectieve sport minuten in plaats van een uur verloren in een sportschool rondlopen en zelf alles moeten bedenken. En daarbij kun je zelf de trainingen inplannen dus zelfs met onregelmatige diensten is het heel goed te doen! Zou je het anderen aanraden? Ja zeker, de begeleiding is echt zoveel waard! Het is een stok achter de deur, een stukje motivatie maar ook het samen bezig zijn met gezondheid is enorm waardevol. 1 mei 2022
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Angelique Bevelander

Succesverhaal: Angelique Bevelander

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Samen met Ruben hadden als doel gezet 15 kg in 8 maanden, maar ik ben nu 4 maanden onderweg en ben al 23 kg kwijt. Ik ga nu voor de 25 kg en wil dan een tijdje stabiel blijven. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Ik heb ervoor gekozen omdat ik van mezelf moest afvallen en ook heel graag weer het plezier in het sporten terug wilde krijgen. Samen met mijn zus, zodat we elkaar kunnen stimuleren. Wat vind je van de begeleiding? Ik vind dat ik sport in een hele leuke groep, onder leiding van Monique. Het is super om weer voldaan van de les te vertrekken en ook thuis verder te sporten in de loop van de week. De persoonlijke gesprekken met Ruben zijn stimulerend. Aan de groepsgesprekken heb ik nog niet deel kunnen nemen i.v.m. mijn werk. Maar daar wordt een oplossing voor gevonden. Is het goed vol te houden? Ik vind het prima om vol te houden, ik vul ook nog steeds de (voedings)app iedere dag in. En heel belangrijk, ik heb nog geen dag een hongergevoel gehad. Zou je het anderen aanraden? Het belangrijkste is dat je bij jezelf de knop om kan zetten en ervoor wilt gaan. En ja, ik kan het dan iedereen die daar behoefte aan heeft zeker aanraden. Ik ben blij dat ik hem omgezet heb en dat alles zo goed verloopt, ik verlang al naar het mooie weer zodat ik er eindelijk weer eens op mijn koersfiets op uit kan gaan, dat zal genieten worden nu mijn conditie weer een stuk beter is. 1 april 2022
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Richard Boeckhout

Succesverhaal: Richard Boeckhout

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Ik ben op 14 augustus 2021 gestart met het programma met drie concrete doelen: Inmiddels ben ik 22 kg afgevallen, ben ik op doktersadvies kunnen stoppen met twee van de drie type medicijnen en gebeurt het zelden dat ik de dagelijkse maximale kcalorieën hoeveelheid overschrijdt uit de Food app. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Zoals mijn doelen al laten zien, was het voor mij noodzakelijk om het (leefstijl)roer drastisch om te gooien. Blijkbaar maakten de mogelijke ernstige gevolgen van een besmetting met het Corona virus onvoldoende indruk op mij en had ik een ander, directer signaal nodig waardoor ik met mijn neus op de feiten werd gedrukt. Dit signaal vond ik in de positieve uitslag van het bevolkingsonderzoek vroege detectie darmkanker. Gelukkig liep dit onderzoek met een sisser af maar de toon was wel gezet. Na een bezoek aan mijn huisarts, adviseerde hij mij om contact op te nemen met No Time Fit en mij in te schrijven voor het Gecombineerde Leefstijl Interventie Programma. Wat vind je van de begeleiding? Zoals vele mensen voor mij, en waarschijnlijk ook na mij, al hebben aangegeven is de persoonlijke begeleiding super. Aangezien ik niet meer tot de jongste deelnemers behoor (maar ook niet tot de oudste 🙂 ) maakte ik mij best wel bezorgd over mogelijke blessures die tijdens de 30 minuten gezamenlijke training zouden kunnen ontstaan. Er wordt echter door de begeleiders en begeleidsters bijzonder goed op de goede houding tijdens een oefening gelet dus deze zorg is onterecht gebleken. Is het goed vol te houden? Het gezegde ‘wie mooi wil zijn moet pijn lijden’ kende ik wel al, maar dat een soortgelijk gezegde ook opgaat voor wie gezond wil leven, daar heb ik echter nooit bij stil gestaan. Zoals ik hierboven heb aangegeven is de begeleiding super, maar vaak betekent dat ook een extra dagje (of twee) spierpijn, haha. Daarnaast is het met alle huidige verleidingen die je bijna dwingen om ongezond te eten en weinig te bewegen (Netflix-sporters) mentaal soms best wel heel moeilijk om hier weerstand aan te bieden. Nu snap ik ook beter dat je voldoende gemotiveerd moet zijn als voorwaarde om aan het GLI programma mee te mogen doen. Zou je het anderen aanraden? Vind ik eerlijk gezegd  een moeilijke vraag. Op de vraag of ik anderen zou aanraden om mee te doen met het GLI programma van NTF, zeg ik volmondig ja. Maar om anderen aan te raden om zijn of haar leefstijl volledig om te gooien, hiervan vind ik dat dit puur vanuit de wilskracht van de persoon zelf moet komen. Alleen dat vormt m.i. een duurzame basis om in geen tijd fit te worden en te blijven! 1 februari 2022
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Marc van Schoote en Marjan Bellekom

Succesverhaal: Marc van Schoote en Marjan Bellekom

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent bij No Time Fit? Marc: In maart 2021 zijn we gestart met de duo training en in april ben ik ingestapt in het GLI programma. Bij de start heb ik de volgende doelen gesteld: Actieve vakantie met de familie, wandelen van de lange strange tocht/Canadese bevrijdingsmars en 20 kg afvallen. Op dit moment hebben we +/- 120 km in de bergen gelopen tijdens onze vakantie in Oostenrijk, hebben we de km’s van de lange strange tocht zelf gelopen (tocht is niet georganiseerd vanwege Corona), heb ik meegedaan aan de Canadese bevrijdingsmars en ben ik nu (begin december) +/- 17 kilo afgevallen. Marjan: Toen we in maart begonnen met de duo training heb ik aangegeven dat ik mij vooral fit wilde voelen en dat ik mijn rug/schouders/knie wilde versterken vanwege fysieke problemen. Daarnaast ben ik door de training en voedingsadviezen op dit moment zo’n 11 kg afgevallen. Waarom heb je voor No Time Fit gekozen? Door zittend werk, tekort aan sportieve activiteiten en de extra Corona kilo’s stond de weegschaal op een gegeven moment op 132 kilo en was het op en neer lopen van 2 verdiepingen naar mijn thuiskantoor al een zware fysieke inspanning. Door de positieve berichten op social media en de ervaringen van vrienden/kennissen hebben we een eerste kennismaking gepland met Ruben. Na dit gesprek hebben Marjan en ikzelf besloten om dit traject samen te doen, zodat we elkaar kunnen motiveren. Wat vind je van onze begeleiding? De persoonlijke begeleiding van Linda tijdens de wekelijkse training is super, ze zorgt ervoor dat er een goede variatie is in de wekelijkse oefeningen, motiveert je om net steeds iets verder te gaan, maar houdt wel goed de persoonlijke mogelijkheden in de gaten. Daarnaast geeft ze ons tips/tricks en motivatie met betrekking tot voedingsadviezen ook als het een keer een weekje tegenzit. Daarnaast geven de persoonlijke/groepsgesprekken met Maud van het GLI programma, mij handvaten om mijn levensstijl te veranderen. Is het goed vol te houden? Het is zeker goed vol te houden, het sporten duurt maar een half uurtje en het zit momenteel in ons weekritme. Daarnaast volg je niet echt een dieet, maar krijg je vooral handvaten/adviezen hoe je het beter kan doen. Dit zorgt ervoor dat het goed vol te houden is terwijl we toch een mooi resultaat zien. Zou je het anderen aanraden? Wij raden het zeker aan, omdat iedereen op zijn niveau zijn doelen kan halen. 1 januari 2022
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Sjaan Dankaart

Succesverhaal: Sjaan Dankaart

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent met de GLI? Sinds ik op 04 maart met het programma van GLI ben begonnen ben ik nu 12 kilo afgevallen. Bloeddruk is gedaald  van 180/ 95 naar 108/72, eerst met behulp van medicatie, maar nu al een paar maanden zonder medicatie om de bloeddruk te verlagen. Ook is mijn cholesterol gedaald door veel te bewegen, af te vallen en ook deels medicatie. HDL van 1.5 naar 1.1 LDL van  3.8 naar 1.6 Totaal van 5.8 naar 3.2. Waarom heb je voor de GLI gekozen? Ik was bij de praktijkassistente van de huisarts. Bij controle in het ziekenhuis bleek de bloeddruk veel te hoog en cholesterol te hoog, daar moest iets mee gebeuren. Ze stelde voor om toch een paar kilo af te vallen  Daar was ik het zeker mee eens maar zo moeilijk. Dus vroeg ik om dit met begeleiding te kunnen doen en kreeg een foldertje van jullie. Na het bellen ben ik gelijk begonnen met de app voor voeding in te vullen. Wat vind je van de begeleiding? Heel goed. Ruben is heel enthousiast. Vond het eerst moeilijk via videobellen maar ging ook goed. Duidelijk plan opgesteld . Kreeg een lijstje met wat ik wel kon eten en wat ik beter kon laten staan. De app invullen en voldoende lopen. Kon ook aan de bel trekken als het niet goed ging. Dit is nooit nodig geweest. Is het goed vol te houden? Het is heel goed vol te houden. Moest niet zoveel er voor laten. Koekjes, snoepjes en chips de deur uit . Wat meer groente gaan eten en meer bewegen. En gewoon goed opletten. Zou je het anderen aanraden? Ik zou het iedereen aanraden die wat moet vallen. Met wat discipline is het super goed te doen . Het invullen van de app eerlijk blijven doen !! 1 september 2020
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Saffira Turk

Succesverhaal: Saffira Turk

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent bij No Time Fit? Ik kwam naar No Time Fit met het probleem waar ik al jaren mee aan het vechten was, mijn gewicht. In het begin was ik nog erg sceptisch, ik had al zoveel geprobeerd en dacht dat dit ook een flop zou worden maar toen ik bij mijn intake Ruben zijn enthousiasme zag werd ik gelijk aangestoken. De knop was eindelijk om gegaan en ik ging er voor de volle 100% voor. Ik ben afgevallen maar daarbij ook veel zelfverzekerder geworden en ook echt van mijzelf gaan houden. Waarom heb je voor No Time Fit gekozen? Ik hoorde veel goede verhalen, ze waren ook echt persoonlijk gericht. Ik had al eerder een PT maar dit was in de fitness, hier kreeg je een fitness en moest je het toch zelf doen. Ik had het echt nodig dat ik iemand naast mij had staan die zei dat ik door moest gaan anders verveelde ik mij snel en deed ik het niet meer. Dit was bij No Time Fit het geval, ze hielpen mij echt en ook bij knelpunten die ik had. Wat vind je van onze begeleiding? Ik vond het goede begeleiding. Ze benaderen je persoonlijk, iedereen wilt je toch leren kennen waardoor het begeleiden ook makkelijker en beter gaat. Ik vind het nog steeds iets om elke week naar uit te kijken dat ik ga sporten. Is het goed vol te houden? Zeker weten. Je ziet tegenwoordig dat je van alles moet stoppen of dat je dingen niet meer mag, dit dacht ik ook. Ik dacht altijd dat afvallen afzien was, bij de trainers kreeg ik het inzicht dat het ook gewoon normaal kan ipv alles weg te laten. Zou je het anderen aanraden? Zeker weten! Ik kan niks anders dan goede woorden voor No Time Fit opbrengen, ze zijn persoonsgericht, het is gezellig en je behaald ook nog eens de doelen die je opstelt. 1 juli 2020
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Marloes Strobbe

Succesverhaal: Marloes Strobbe

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent bij No Time Fit? In juli 2020 ben ik gestart bij No Time Fit. Al een tijdje wilde ik graag afvallen en mijn conditie weer opbouwen, Ik gunde mezelf er alleen geen tijd voor. Nadat ik mezelf terugzag op deze vakantiefoto, ging de knop om. Op Facebook had ik al verschillende keren een bericht van No Time Fit voorzij zien komen. Na de proefles ben ik gelijk gestart. Als doel stelde ik dat ik graag fitter wilde worden en 20 kg af wilde vallen. Nu bijna tien maanden verder ben ik zeker een stuk fitter en ben ik inmiddels 14 kg afgevallen. Waarom heb je voor No Time Fit gekozen? Ik heb voor No Time Fit gekozen, omdat de persoonlijke benadering en de individuele trainingen op maat mij erg aanspraken. Wat vind je van onze begeleiding? De begeleiding is heel fijn en vooral ook heel motiverend. Naast de training wordt er ook goed naar je voeding gekeken. Door dit de eerste tijd iedere dag bij te houden in de app krijg je een goed overzicht en kan er gemakkelijk bijgestuurd worden. Daarnaast heeft Linda mij ook gemotiveerd om naast de training ook thuis te gaan sporten. De eerste tijd wandelde ik vooral veel, stond ik thuis voor de tv te dansen op Just Dance samen met mijn dochter en in september 2020 kocht ik een tweedehands racefiets. Naast wandelen zit ik nu zo’n 2 a 3 keer per week op mijn racefiets en leer ik heel Zeeuws-Vlaanderen per fiets kennen. Onlangs stelde Linda voor om in september mee te doen met de Ride for the Roses. Mijn doel is om dan 80 km te fietsen. Is het goed vol te houden? Een keer per week een half uur trainen is heel goed vol te houden. Inmiddels train ik samen met Monique. In januari van dit jaar kreeg ik corona en waar ik in eerste instantie vol goede moed na twee weken weer begon, viel dit toch tegen. Ook met wat tegenslag in je gezondheid is de begeleiding heel goed en worden de trainingen precies op maat afgestemd. Het blijft daardoor leuk en goed vol te houden. Zou je het anderen aanraden? Ik kan het anderen echt aanbevelen! Je bent bij No Time Fit echt in no time fit precies zoals dat bij je past. Ik had nooit gedacht het zo leuk te vinden en daarnaast ook zo gemotiveerd te raken om thuis ook meerdere keren per week op mijn fiets te stappen. 1 juni 2020
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Lisette de Neve-De Smidt

Succesverhaal: Lisette de Neve-De Smidt

– Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent bij No Time Fit? Ik voel me veel fitter, sterker en ben 10kg afgevallen. – Waarom heb je voor No Time Fit gekozen? Na mijn 1e zwangerschap ben ik voor het eerst bij jullie begonnen en heb toen veel bereikt. Na mijn 2e zwangerschap wilde ik daarom wederom dezelfde resultaten behalen en dan is de keuze snel gemaakt om weer bij jullie te trainen. – Wat vind je van onze begeleiding? Heel goed. Ik kon in het begin nog niet zo veel. Dit komt omdat ik te snel te ver ging wandelen relatief kort na de bevalling waardoor ik last kreeg van mijn heup en bekken. Ik ben daar voor naar de bekkenfysio geweest en zij heeft in overleg met jullie team een trainingsschema opgesteld zodat ik de trainingen voorzichtig weer kon opbouwen. Die begeleiding was dus heel belangrijk want ik ben snel geneigd meer te willen doen dan wat verstandig is. 😊 – Is het goed vol te houden? Tuurlijk, wat is nu een half uurtje sporten in de week. 😊 In het begin dacht ik wel dat ik het zonder voedingsschema kon maar je merkt toch dat je beetje ‘gemakkelijk’ wordt. Door je voedingsschema bij te houden wordt je je veel bewuster van wat je werkelijk binnen krijgt. Zo krijg je er beter grip op. – Zou je het anderen aanraden? Absoluut! Vooral na een zwangerschap is het een aanrader omdat je stapje voor stapje je oefeningen opbouwt. Maar ook om af te vallen of gewoon fitter/sterker te worden. Mijn prioriteit ligt nu bij het hardlopen maar mede door de trainingen ben ik weer terug op mijn oude niveau en zelfs nog een beetje beter dus ik ben tevreden! 1 november 2019
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Nelleke Goethals

Succesverhaal: Nelleke Goethals

Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent bij No Time Fit? Een gezondere levensstijl, een betere conditie en 10 kg gewichtsverlies. Ik zit weer heerlijk in mijn vel! Waarom heb je voor No Time Fit gekozen? Na 2 bevallingen was ik op zoek naar begeleiding om de laatste zwangerschapskilo’s er terug af te krijgen. Omdat ik een schildklier heb die niet goed functioneert vond ik dit lastig zelf te realiseren, ik had geen zin in een crashdieet omdat je dit nooit levenslang volhoudt en het werk & mijn gezin heb ik te weinig tijd om 3x per week naar de sportschool te gaan. Een afspraak met mijn trainer is tevens voor mij de stok achter de deur om effectief altijd te gaan. Ik wilde op een gezonde en verantwoorde wijze mijn streefgewicht bereiken zodat dit ook op lange termijn stabiel zou blijven. Wat vind je van onze begeleiding? Ontzettend prettig! Het is fijn om een persoonlijke begeleider te hebben die weet wat voor jou het beste werkt. No Time Fit werkt kleinschalig waardoor de begeleiding flexibel, persoonlijk en direct is. Het is een leuk team! Is het goed volgehouden? Ik sport 1x per week 30 minuten en in combinatie met een eigen bedrijf en gezin werkt dit perfect. De oefeningen zijn kort en afwisselend waardoor de tijd voorbij vliegt maar je toch voelt dat je een intensieve work-out gedaan hebt. Zou je het anderen aanraden? 100%! Het is belangrijk om inzicht te krijgen in hoe gezond je wel/niet leeft zodat je hiermee heel goed zelf aan de slag kunt gaan. Het is fijn om verantwoord en duurzaam bezig te zijn en hiermee echt sneller dan verwacht super goede resultaten te boeken. 1 juli 2019
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Jan Elfrink

Succesverhaal: Jan Elfrink

– Wat heb ik bereikt sinds ik gestart ben? Sinds 1 augustus 2018 ben ik ongeveer 8 kg kwijt. Van 84.8 kg naar 76.9 kg. Het ultieme doel is 75 kg. Alhoewel ik nu ook redelijk tevreden ben. – Waarom heb je voor No Time Fit gekozen? Via Facebook volgde ik Ruben en No Time Fit. Ruben is een oud-collega en ik vond het wel aardig om te volgen hoe hij zijn bedrijf vorm ging geven. Zo hield ik ook de ontwikkelingen en zijn succesverhalen bij. Langzaamaan raakte ik overtuigd van het feit dat zijn werkwijze zou leiden tot resultaat. Daarnaast had ik jarenlang gevoetbald op het eerste elftal van V.V. Groede. Door blessures en de snelheid van de 4e klasse werd het tijd om een stapje terug te doen. Het eerste elftal traint twee keer in de week het tweede elftal maar een keer. Ik vond dat tegenover die ene training nog ‘iets’ moest staan maar wat? In het verleden ben ik ook wel eens in de fitness beland maar dat was het toch niet helemaal. Ik ben een buitensport mens. Naast fietsen mag ik ook graag wandelen en hardlopen. In het tweede seizoen (2017/2018) werden we met het tweede elftal kampioen en plak daar nog eens een fantastische zomer achteraan met een ‘rijk bourgondisch’ leven en je kunt wel raden wat er met de kilo’s gebeurde. Eind juli 2018 keek ik in de spiegel en na een rondje hardlopen waarin ik echt niet meer vooruit kwam werd het tijd om de riem weer een stukje aan te kunnen halen. Zogezegd de bekende stok-achter-de-deur om verplicht 1x in de week af te zien. – Wat vind ik van de begeleiding? De begeleiding is flexibel en persoonlijk. Toen ik voor het eerst bij Ruben kwam op het intakegesprek vroeg Ruben wat is je doel? Dat vond ik best lastig om te bepalen. Ik wilde sowieso weer eens onder de 80 kg wegen want dat was al een tijdje geleden. Daarbij had ik in 2018 deelgenomen aan de Zwinstedenloop en de 9,6 km onder de 45 minuten gelopen en dat was onmogelijk in mijn huidige conditie. Omdat de voetbal stil ligt in de zomer, lag de focus op lopen. Er werd hoog ingezet door Ruben en mij. Onder andere afvallen en een beter conditie krijgen. Het gewichtsdoel was om in december 75 kilo te halen. Anderhalve maand later zat ik onder de 80 kg. Dat motiveerde om door te gaan. Het doel werd In december niet gehaald. Ik woog 76.9 kg maar ik was wel tevreden. Vanwege mijn werktijden switchte ik van Breskens naar Sluis en hier kwam ik onder begeleiding van Giovannie. Beide trainers leggen erg de focus op een correcte houding en uitvoering van de oefeningen. Wat uiteraard de conditie en de spieren ten goede komt. – Is het goed vol te houden? Een keer in de week intensief sporten op een vaste tijd vind ik goed vol te houden. Vroeger was ik vanwege de voetbal drie keer gewend. Inmiddels blijft mijn gewicht ook stabiel. Ik blijf schommelen tussen de 76 en 77. Daar ben ik redelijke tevreden mee. Het zou wel eens mooi zijn om die 75 aan te tikken. Dat zou kunnen als ik mezelf op een bepaald aantal calorieën per dag zet in de app. Inmiddels weet ik wat ik wel en niet mag eten en hou ik de app bij als ik een ‘zware week’ heb gehad. Dat wil zeggen als ik mezelf weeg en zie dat ik een kilo ben verzwaard. Inmiddels is mijn vriendin ook aangesloten zodat we met zijn tweeën kunnen gaan. Ook dat motiveert weer! – Zou ik het anderen aanraden? Ik zou het andere zeker aanraden. Ik ben fitter dan ooit. Ik heb ‘randjes’ zien verdwijnen en (buik)spieren zien komen waarvan ik dacht dat het nooit mogelijk was. Inmiddels zijn een aantal vrienden ook gaan ‘no-time-fitten’ en ook zij zien resultaat. De belangrijkste elementen: doorzetten, op je voeding letten, geduldig zijn en naast No Time Fit ook voldoende beweging in het dagelijkse leven. 1 juni 2019
Lees het hele verhaal
Succesverhaal: Monique en Peter

Succesverhaal: Monique en Peter

– Wat heb je bereikt sinds dat je gestart bent bij No Time Fit? M: 8 kg afgevallen. Ik voel me energieker. – Waarom heb je voor No Time Fit gekozen? M: Ik zag het op Facebook voorbij komen en hoopte dat het iets voor mij zou zijn omdat ik een emotie eter ben en na andere diëten daarna meestal weer meer terug aankwam. (Jojo effect) P:  Om er iets van te leren. Kreeg de indruk dat we ons eet- en drinkpatroon niet extreem moesten  aanpassen. Had geen zin om allerlei bijzondere gerechten klaar te maken, waar je dan later toch niet meer naar omkijkt en terugvalt in je oude gewoontes. P:  4,5 kg. afgevallen. Eet- en drinkgewoontes beetje aangepast, maar niet te drastisch. Hierdoor gaat alles vanzelf en is het goed vol te houden. – Wat vind je van onze begeleiding?M: Erg fijn en vakkundig maar ook gezellig. Omdat ik snel last heb van mijn rug en gewrichten werd er naar een (aan)gepaste oefening voor mij gezocht. P:  Begeleiding is goed. Is persoonlijk gericht.  Er wordt gelet op juiste houding tijdens de oefeningen. Bij eventuele lichamelijke beperkingen, worden de oefeningen aangepast. En voortgang wordt goed bijgehouden, wat motiverend werkt! Verder was ook het ook gewoon gezellig bij Mariska en Ruben! – Is het goed vol te houden? M: Dat zeker! Een half uur sporten per week is goed te doen. Verder werd je door het invullen van de voedingsapp bewuster van wat je eet en leerde ik weer om me niet schuldig te voelen na een keertje zondigen. Daarna weer opletten en het is er zo weer af! P:  Ja, is goed vol te houden. Eén keer per week een half uur intensief sporten valt goed in te plannen. Elke dag de voeding’app invullen heeft ook toegevoegde waarde. Hiermee kun je zelf je voedingspatroon van de dag wat aanpassen. Soms ben je verrast van het aantal calorieën dat sommige dingen hebben. – Zou je het anderen aanraden? M: Ja, en zeker als je aanvullend verzekerd bent en een vergoeding krijgt voor gewichtsconsulent! P:  Ja, is goed vol te houden. Zeker als je het met z’n tweeën doet, zo motiveer je elkaar. Dat was ook wel een grote reden voor mij om eraan te beginnen! 1 september 2018
Lees het hele verhaal

Gecertificeerd, erkend en trotse winnaar van

BGN Gewichtsconsulent
Voedingscentrum
NL Actief
Technogym
Dutch Fitness Awards
BGN Gewichtsconsulent
Voedingscentrum
NL Actief
Technogym
Dutch Fitness Awards
BGN Gewichtsconsulent
Voedingscentrum
NL Actief
Technogym
Dutch Fitness Awards
Sportschool motivatie en krachttraining bij No Time Fit in Zeeuws-Vlaanderen

Vandaag is de dag om te starten.

Wacht niet op het 'perfecte' moment. Dat moment is nu. Begin direct met jouw persoonlijke traject bij No Time Fit.

Gratis proeftraining aanvragen