Posted on

No Time Fit Small Group Training

No Time Fit Small Group Training 

Voor wie is Small Group Training geschikt? 

  • Small Group training bij No Time Fit biedt ook een programma aan voor de mensen die wekelijks intensief willen trainen onder begeleiding. Wanneer je opzoek bent naar iets minder coaching in voeding of het aanpassen van je levensstijl, maar toch wilt bewegen op een goede verantwoorde manier is dit een uitstekend programma bij No Time Fit. Hier kun je op eigen tempo werken aan je conditie en gezondheid. Ook voor wie kosten van 1 op 1 begeleiding of 1 op 2 begeleiding te hoog vind is small Group training bij No Time Fit een voordeel. Wanneer je houdt om in groepsverband te trainen biedt dit een mooie uitkomst. Ook zorgt dit voor extra uitdagingen. 

Wat houd Small Group Training in? 

  • No Time Fit groepstrainingen zijn altijd in een groep van 4 tot 6 personen. Het is een populaire vorm om samen met vrienden/familie/collega’s te sporten onder begeleiding. Samen sporten is immers een leuke manier om te trainen. Ook kan men aansluiten bij een van de bestaande groepen. Tijdens de training train jij op eigen tempo, jouw niveau en wordt er rekening gehouden met bepaalde blessures en/of beperkingen van de klant. Het is dus voor iedereen geschikt. Je gaat met de groep intensief werken met een personal coach tegen een lager tarief en samen met vrienden, familie of collega’s. De trainingen bestaan vooral conditie en functioneel trainen. 

Waar? 

  • No Time fit heeft een locatie in Breskens, Terneuzen en Sluis. 

Wanneer? 

  • Wanneer u kiest voor small grouptraining kunt u zelf kiezen wanneer het u het beste uitkomt. U kunt in het trainingsrooster zelf u les inboeken. 

Waarom kiezen voor Small Group Training? 

  • Bij No Time Fit werkt enkel met professionals die de trainingen afwisselend en uitdagend maken voor iedereen. Ook wordt er nauwlettend aandacht geschonken aan lichaamshouding en de techniek van de uitvoering van oefeningen. Voor eventuele lichamelijke klachten of blessures worden alternatieven voorzien of de klachten te laten verminderen of weg te laten gaan. Het is een persoonlijke, afwisselende en motiveerde trainingswijze. 

Hoe? 

  • De training is in een circuitvorm met een roulatiesysteem. Tijdens de training komt in het circuit alles aan bod van arm-, been-, borst- en rugspieren. Ook worden er uitdagende challenges gedaan.

Meer (start)informatie?

Meer (start)informatie?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *